Gissa position

Å dit cyklade jag ju för några år sen! Världens bästa stugvärd. Pältsa, eller mer exakt topp 1401 just öster om pältsan/bealcán som synns i bild framför den magiska moskkugáisirännan. Vilken månad är bilden från?

Fint!
Ok prövar denhär bilden, vilken sjö stod jag på tio minuter innan bilden togs? från januari i år.
Kanske lätt kanske svårt, men fråga isåfall! inga frågor är dumma.

Bilagor

• IMG_5631.JPG
    IMG_5631.JPG
    2.4 MB · Visningar: 190
Jes elin alesjavri som vi är påväg ner till! men inte den jag stod på, jag tänkte på lilla coalmmiriehpijávrrás med en liten gullig ö mitt i. bifogar en utzoomad bild där alesjaurestugorna syns och en med vyn lite mer åt nord-öst, skulle tagit den bilden först kanske!
sweet winter times.

nästa bild elin!

Bilagor

• IMG_5638.JPG
    IMG_5638.JPG
    2.3 MB · Visningar: 151
  • IMG_5623.JPG
    IMG_5623.JPG
    2.5 MB · Visningar: 153

Aktuellt

”Att få tillverka Jörnkängan är en gåva”

I över 40 år har den kultförklarade Jörnkängan tillverkats av Anders Dernebo i Jörn. Nu har det unika hantverket förts vidare: till Myrene Fjellström.

Mer natur på kortare tid – därför väljer allt fler speed hiking

Vinn skidstavar från Akka!

Ta chansen att uttrycka din personliga stil i slalombacken. Vi tävlar ut två par av unika skidstavar från det nya, svenska varumärket Akka!

Skidbranschens kamp mot klockan – hållbarhetsarbetet skalas upp

Skidbranschen är hotad av klimatförändringarna. Nu vill de agera – tillsammans. Utsidan rapporterar från branschmässan Prowinter i Bolzano, Italien.
Jes elin alesjavri som vi är påväg ner till! men inte den jag stod på, jag tänkte på lilla coalmmiriehpijávrrás med en liten gullig ö mitt i. bifogar en utzoomad bild där alesjaurestugorna syns och en med vyn lite mer åt nord-öst, skulle tagit den bilden först kanske!
sweet winter times.

nästa bild elin!
Då förstår jag 😊 ja härligt med vinter och fina bilder!

Oj va kul! Har missat detdär vindskyddet så dit måste jag ta mig i vinter! Tänk va många ställen vi alla har att upptäcka och återbesöka, oändligt med olika paradis! Nära hemma eller många timmar med länstrafiken. Lyx.

Ok en ny bild.
Vilken å letar jag och min vän andreas efter med ljus och lykta? och bonus för vilket fjäll vi ser i bakgrunden. Bild från juli i år.

Bilagor

• signal-2021-08-02-170338-1.jpg
    signal-2021-08-02-170338-1.jpg
    262.4 KB · Visningar: 195
ok två extra ledtrådar. vilken å?

Bilagor

• 20210723_135441(0).jpg
    20210723_135441(0).jpg
    6.2 MB · Visningar: 190
  • signal-2021-07-25-144838-1.jpg
    signal-2021-07-25-144838-1.jpg
    242.7 KB · Visningar: 168

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.