Gissa position

Jag tror Tobias har glömt sin bild, eller så har han fått något förhinder. Karl-Johan har säkert träffat rätt med sin gissning så jag tycker du, Karl-Johan, kan lägga ut en ny bild åt oss!
 
Sorry, det blev krångel med jobb etc. Karl-Johan har rätt förstås! Vi lurade ner os själva i dalen, eftersom passet är lite enklare än lullihavagge. Det blir brantare och brantare ju längre ner man tar sig, och mitten så ljuger höjdkartan och visar att det planar ut, trotts att det i verkligheten är som brantast där! Vore kul om någon har någon video på dalen, för vi tvingades sätta upp tältet på ryggen och vända nästa dag!

I alla fall, fritt fram Karl-Johan :)
 
Sorry, det blev krångel med jobb etc. Karl-Johan har rätt förstås! Vi lurade ner os själva i dalen, eftersom passet är lite enklare än lullihavagge. Det blir brantare och brantare ju längre ner man tar sig, och mitten så ljuger höjdkartan och visar att det planar ut, trotts att det i verkligheten är som brantast där! Vore kul om någon har någon video på dalen, för vi tvingades sätta upp tältet på ryggen och vända nästa dag!

I alla fall, fritt fram Karl-Johan :)
Ok!
Jag gick nedre del i somras, Västra sidan va lugnt,

Ny bild här, vilket berg ser vi?
179200.jpg
 
Å dit cyklade jag ju för några år sen! Världens bästa stugvärd. Pältsa, eller mer exakt topp 1401 just öster om pältsan/bealcán som synns i bild framför den magiska moskkugáisirännan. Vilken månad är bilden från?
 
Fint!
Ok prövar denhär bilden, vilken sjö stod jag på tio minuter innan bilden togs? från januari i år.
Kanske lätt kanske svårt, men fråga isåfall! inga frågor är dumma.
 

Bilagor

  • IMG_5631.JPG
    IMG_5631.JPG
    2.4 MB · Visningar: 106
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Bandersson Finns det ett problem med ”Gissa position”? Fjällvandring 15
tbergman Gissa Abrahamsson Fjällvandring 9

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.