Gissa position

Å dit cyklade jag ju för några år sen! Världens bästa stugvärd. Pältsa, eller mer exakt topp 1401 just öster om pältsan/bealcán som synns i bild framför den magiska moskkugáisirännan. Vilken månad är bilden från?

Från karta till horisont – behåll fokus med rätt sorts kontaktlinser
Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.
Fint!
Ok prövar denhär bilden, vilken sjö stod jag på tio minuter innan bilden togs? från januari i år.
Kanske lätt kanske svårt, men fråga isåfall! inga frågor är dumma.

Bilagor

• IMG_5631.JPG
    IMG_5631.JPG
    2.4 MB · Visningar: 192
Jes elin alesjavri som vi är påväg ner till! men inte den jag stod på, jag tänkte på lilla coalmmiriehpijávrrás med en liten gullig ö mitt i. bifogar en utzoomad bild där alesjaurestugorna syns och en med vyn lite mer åt nord-öst, skulle tagit den bilden först kanske!
sweet winter times.

nästa bild elin!

Bilagor

• IMG_5638.JPG
    IMG_5638.JPG
    2.3 MB · Visningar: 153
  • IMG_5623.JPG
    IMG_5623.JPG
    2.5 MB · Visningar: 155

Aktuellt

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!
Ta chansen att vinna startplatser till Göteborgs största trailupplevelse och Merrells nya terränglöpsko Agility Peak 6, perfekt att springa loppet i!

Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt
Inför vår- och sommarsäsongen lanserar flera svenska varumärken nyheter med låg vikt. Utsidans redaktion listar fem favoriter!

10 nordiska adrenalinkickar – från höga toppar till vilda forsar

10 nordiska adrenalinkickar – från höga toppar till vilda forsar
Vill du utmana dig själv, se ut över hisnande stup, forsränna, kamvandra – och uppleva fantastisk natur? Här är tio tips från runt om i Norden!
Jes elin alesjavri som vi är påväg ner till! men inte den jag stod på, jag tänkte på lilla coalmmiriehpijávrrás med en liten gullig ö mitt i. bifogar en utzoomad bild där alesjaurestugorna syns och en med vyn lite mer åt nord-öst, skulle tagit den bilden först kanske!
sweet winter times.

nästa bild elin!
Då förstår jag 😊 ja härligt med vinter och fina bilder!

Oj va kul! Har missat detdär vindskyddet så dit måste jag ta mig i vinter! Tänk va många ställen vi alla har att upptäcka och återbesöka, oändligt med olika paradis! Nära hemma eller många timmar med länstrafiken. Lyx.

Ok en ny bild.
Vilken å letar jag och min vän andreas efter med ljus och lykta? och bonus för vilket fjäll vi ser i bakgrunden. Bild från juli i år.

Bilagor

• signal-2021-08-02-170338-1.jpg
    signal-2021-08-02-170338-1.jpg
    262.4 KB · Visningar: 202
ok två extra ledtrådar. vilken å?

Bilagor

• 20210723_135441(0).jpg
    20210723_135441(0).jpg
    6.2 MB · Visningar: 195
  • signal-2021-07-25-144838-1.jpg
    signal-2021-07-25-144838-1.jpg
    242.7 KB · Visningar: 175

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.