Gissa position

Oj så många gissningar, kul! Just nu är Calle närmast.

Med topografin menar jag att vi möjligen ser hur kryssen försvinner i en ganska brant uppförsbacke, där jag tog av mig skidorna. Bakom fotografen var det istället nedförsbacke till vindskyddet.

Aktuellt

”När isen ligger i skärgården släpper jag allt”

I mitten av november lade sig de första skridskoisarna i Stockholm. Vi har pratat med Pamina Falck, kommunikationsansvarig på SSSK, om säsongstarten.

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

”Som ett bibliotek – fast med frilufts- och sportutrustning”

I över 120 kommuner kan du låna friluftsutrustning hos Fritidsbanken – den prisbelönta föreningen som vill sänka trösklarna till naturen.

Springa, vandra, fascineras – redaktörens möte med platåberget

Utsidans redaktör Philipp spenderar en helg på Billingen, Västergötlands största platåberg och en av nyckelplatserna i Sveriges första UNESCO-geopark.
Med alla ledtråder och gissningar gissa jag på
Hulke/Holke rastskydd mellan Gåsen och Helags.
27032112325_240012d09d_z_d.jpg

https://www.flickr.com/photos/fjaellraev/27032112325/in/album-72157667724978030/

Henning

Lite osäker om gränsen för Norra Lappland men jag tror det är korrekt. Vi är i Norrbotten.

Kannske en ledtråd:
Jag är på en markerad led, men jag tror att där finns mer folk på vintern (troligen mest skoter) än på sommar.

Om det behövs kommar en ledtrådsbild i morgon, men jag kör kvar med film under mina fjällturer därför finns inte så många bilder att visa...

Henning

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips