Gissa position

Från karta till horisont – behåll fokus med rätt sorts kontaktlinser
Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.
Med risk att detta berg redan varit...jag är relativ ny i den här tråden. Vad är det här för berg?

Bilagor

• Sarek2013 073 - kopia.jpg
    Sarek2013 073 - kopia.jpg
    69.5 KB · Visningar: 346

Aktuellt

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap
För Karin Strandberg och Karin Wallén är det självklart att hunden ska med på vandringen. Nu har de samlat sina kunskaper i en handbok!

Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!
Ta chansen att vinna startplatser till Göteborgs största trailupplevelse och Merrells nya terränglöpsko Agility Peak 6, perfekt att springa loppet i!

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt
Inför vår- och sommarsäsongen lanserar flera svenska varumärken nyheter med låg vikt. Utsidans redaktion listar fem favoriter!
Skickligt av Olle78!

Om någon undrar så är vi i västra utkanten av Sjaunjamyren. Idag stavas namnet Riidilbákti på Fjällkartan.

Dock undrar jag om inte bilden varit med tidigare, åtminstone en snarlik......

Trodde väl att den skulle leva lite längre :)

/ Stefan

Jag tycker mycket om Bertil Wargs texter där han skrivit om området, och kände igen bilden från tråden om Sjaunja. (Boktips för den som har haft jakthund är "Möten i markerna"). Lite halvfuskigt alltså!

Ska jag posta nu alltså?

Sitter på jobbet så det får bli en enkel från telefonen, vet inte om det gills när det inte är högfjäll? Säkert nån som gissar rätt ändå.

Bilagor

• Vart e jag Utsidan.jpg
    Vart e jag Utsidan.jpg
    77.2 KB · Visningar: 444

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.