Gissa position

6 minuter tog det visst. Kanske inte skulle ha tagit med båten.

Här fick jag vada. Den ena ekan läckte och det fanns bara 1 hel åra. Men det gick bra. Första delen söderifrån så var det grunt, men det närmaste jag kommit kvicksand. Den senare delen från stenen var djupare, tillräckligt för att tvätta kalsongerna, men inte så strömt, bra botten och bra sikt.

Bra gjort!

Peter

Bilagor

• gissafinal.JPG
    gissafinal.JPG
    212.5 KB · Visningar: 406

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Oj, att jag var så nära inpå missade jag... Jo båten var en bra ledtråd samt att det nog måste vara en "känd" plats eftersom bilden är så hårt beskuren. Pelles bild tyckte jag var mer lurig, "klumpen" kändes väldigt bekant men jag kunde inte placera den.

Nåväl här kommer en ny bild, vi får se om den varar längre än sex minuter... Vad heter höjden mitt i bild?

Bilagor

• 330_z.jpg
    330_z.jpg
    206.7 KB · Visningar: 397
Med risk att detta berg redan varit...jag är relativ ny i den här tråden. Vad är det här för berg?

Bilagor

• Sarek2013 073 - kopia.jpg
    Sarek2013 073 - kopia.jpg
    69.5 KB · Visningar: 311

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips