Gissa position

6 minuter tog det visst. Kanske inte skulle ha tagit med båten.

Här fick jag vada. Den ena ekan läckte och det fanns bara 1 hel åra. Men det gick bra. Första delen söderifrån så var det grunt, men det närmaste jag kommit kvicksand. Den senare delen från stenen var djupare, tillräckligt för att tvätta kalsongerna, men inte så strömt, bra botten och bra sikt.

Bra gjort!

Peter

Bilagor

• gissafinal.JPG
    gissafinal.JPG
    212.5 KB · Visningar: 410

Lästips

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.
Oj, att jag var så nära inpå missade jag... Jo båten var en bra ledtråd samt att det nog måste vara en "känd" plats eftersom bilden är så hårt beskuren. Pelles bild tyckte jag var mer lurig, "klumpen" kändes väldigt bekant men jag kunde inte placera den.

Nåväl här kommer en ny bild, vi får se om den varar längre än sex minuter... Vad heter höjden mitt i bild?

Bilagor

• 330_z.jpg
    330_z.jpg
    206.7 KB · Visningar: 405
Med risk att detta berg redan varit...jag är relativ ny i den här tråden. Vad är det här för berg?

Bilagor

• Sarek2013 073 - kopia.jpg
    Sarek2013 073 - kopia.jpg
    69.5 KB · Visningar: 316

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips