Gissa position

Här kommer en ny bildgåta. Var är fotografiet taget?

Bilagor

• IMG_6589.jpg
    IMG_6589.jpg
    47.1 KB · Visningar: 422
Jag gissar att du står strax väster om ingången till Álggavágge. Vattendraget man ser är isåfall Alep Sarvesjåhkå, några hundra meter innan utloppet i Álggajávvre.

Från karta till horisont – behåll fokus med rätt sorts kontaktlinser
Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.
Fy sjutton så ni är makalösa. Ni känner fjällen bättre än jag min egen kvarter.
Bästa tråd som finns.

Aktuellt

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!
Ta chansen att vinna startplatser till Göteborgs största trailupplevelse och Merrells nya terränglöpsko Agility Peak 6, perfekt att springa loppet i!

Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt
Inför vår- och sommarsäsongen lanserar flera svenska varumärken nyheter med låg vikt. Utsidans redaktion listar fem favoriter!

10 nordiska adrenalinkickar – från höga toppar till vilda forsar

10 nordiska adrenalinkickar – från höga toppar till vilda forsar
Vill du utmana dig själv, se ut över hisnande stup, forsränna, kamvandra – och uppleva fantastisk natur? Här är tio tips från runt om i Norden!
Jomenvisst, helt korrekt!

Anade väl att den inte skulle bli så långvarig, men jag måste säga att du var verkligen på hugget den här gången, Filip :)

Ny bild!

Jomenvisst, helt korrekt!

Anade väl att den inte skulle bli så långvarig, men jag måste säga att du var verkligen på hugget den här gången, Filip :)

Ny bild!

Hej!

Åtta minuter är nog rekordet på den här tråden.

Tyvärr har det kommit saker emellan, så jag kommer inte hinna lägga upp och administrera en ny bild. Överlåter med varm hand uppgiften till valfri fjällräv.

Mvh F

Hej!

Tyvärr har det kommit saker emellan, så jag kommer inte hinna lägga upp och administrera en ny bild. Överlåter med varm hand uppgiften till valfri fjällräv.

Mvh F

Då tar jag mig helt enkelt den sonika friheten att kasta in en bild denna sena timme...
Så, var är den tagen :)?

Bilagor

• IMG_1935.jpg
    IMG_1935.jpg
    45.6 KB · Visningar: 449
Då tror jag att vi är i Arjeplogfjällen. Kanske kan Ruonekjåhkå se ut så här vid högvatten ungefär vid bron mot Laisstugan?

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.