Gissa position

Här kommer en ny bildgåta. Var är fotografiet taget?

Bilagor

• IMG_6589.jpg
    IMG_6589.jpg
    47.1 KB · Visningar: 426
Jag gissar att du står strax väster om ingången till Álggavágge. Vattendraget man ser är isåfall Alep Sarvesjåhkå, några hundra meter innan utloppet i Álggajávvre.

Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
Fy sjutton så ni är makalösa. Ni känner fjällen bättre än jag min egen kvarter.
Bästa tråd som finns.

Aktuellt

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”
I nya boken Vandra i södra Småland guidar Niklas Kämpargård till 48 turer genom skogar, sjölandskap, myrar och kulturbygder.

Upprop för friluftslivet inför valet

Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”
Utsidans redaktör Gabriel Arthur besöker Sveriges största friluftsfestival – och får med sig viktiga insikter hem.

Paddling i Muminfamiljens farvatten

Paddling i Muminfamiljens farvatten
Pellinge övärld och ön Klovharun inspirerade Tove Jansson. Förra sommaren paddlade Henrik Witt äntligen dit i kajak.
Jomenvisst, helt korrekt!

Anade väl att den inte skulle bli så långvarig, men jag måste säga att du var verkligen på hugget den här gången, Filip :)

Ny bild!

Jomenvisst, helt korrekt!

Anade väl att den inte skulle bli så långvarig, men jag måste säga att du var verkligen på hugget den här gången, Filip :)

Ny bild!

Hej!

Åtta minuter är nog rekordet på den här tråden.

Tyvärr har det kommit saker emellan, så jag kommer inte hinna lägga upp och administrera en ny bild. Överlåter med varm hand uppgiften till valfri fjällräv.

Mvh F

Hej!

Tyvärr har det kommit saker emellan, så jag kommer inte hinna lägga upp och administrera en ny bild. Överlåter med varm hand uppgiften till valfri fjällräv.

Mvh F

Då tar jag mig helt enkelt den sonika friheten att kasta in en bild denna sena timme...
Så, var är den tagen :)?

Bilagor

• IMG_1935.jpg
    IMG_1935.jpg
    45.6 KB · Visningar: 453
Då tror jag att vi är i Arjeplogfjällen. Kanske kan Ruonekjåhkå se ut så här vid högvatten ungefär vid bron mot Laisstugan?

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.