Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Gissar att det är tältplatsen vid bron över Tjäktjajåkken på leden som går mellan Kungsleden och Hukejaure genom dalen som jag inte hittar något namn på min friluftskarta men jag har för mig att den heter något liknande tsutsu-vagge.
Om det mot förmodan inte är den tältplatsen så kan jag i alla fall rekommendera den. Har gått förbi några gånger mitt på dagen men till sist planerade jag in att en dagsetapp skulle sluta just där.
Gissar att det är tältplatsen vid bron över Tjäktjajåkken på leden som går mellan Kungsleden och Hukejaure genom dalen som jag inte hittar något namn på min friluftskarta men jag har för mig att den heter något liknande tsutsu-vagge.
Om det mot förmodan inte är den tältplatsen så kan jag i alla fall rekommendera den. Har gått förbi några gånger mitt på dagen men till sist planerade jag in att en dagsetapp skulle sluta just där.
Kände inte riktigt igen bakgrunden först men tog det på bänken. Har som sagt ätit lunch där två gånger och tältat en gång och kan som sagt rekommendera den.
Kommer en ny bild strax. Skall bara söka igen en riktigt svår en
Kände inte riktigt igen bakgrunden först men tog det på bänken. Har som sagt ätit lunch där två gånger och tältat en gång och kan som sagt rekommendera den.
Kommer en ny bild strax. Skall bara söka igen en riktigt svår en
Den här bilden är antingen riktigt lätt eller så är den riktigt svår. Troligtvis kommer Ni bara att kunna lösa den genom mina ledtrådar och Era gissningar.
Redan när jag var yngre älskade jag att vara ute. Jag visste inte särskilt mycket om ryggsäckar eller passform. Jag stoppade bara ner min utrustning ...
Vi åkte till Fulufjällets nationalpark med ett tydligt mål: att uppleva fjäll på riktigt, men på ett sätt som fungerade även med barn. Fulufjället är ...