Gissa position

Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.

avslutad210712

Gäst
Vild chansning men kan det helt enkelt vara så att man skall vända sig åt andra hållet från förra gissningen

Pieggatjåkka

Aktuellt

Paddling i Muminfamiljens farvatten

Paddling i Muminfamiljens farvatten
Pellinge övärld och ön Klovharun inspirerade Tove Jansson. Förra sommaren paddlade Henrik Witt äntligen dit i kajak.

Upprop för friluftslivet inför valet

Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap
För Karin Strandberg och Karin Wallén är det självklart att hunden ska med på vandringen. Nu har de samlat sina kunskaper i en handbok!

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt
Inför vår- och sommarsäsongen lanserar flera svenska varumärken nyheter med låg vikt. Utsidans redaktion listar fem favoriter!
Då kanske någon klyftig person kan klara av den här bilden:

gp179.jpg

(Och för dem som undrar över föregående utväxling: jag träffade på Fredrik i just Neasketvággi morgonen därpå...)

Jag tror visst att vi har hittat till Vistas igen, följaktligen ser vi Gaippugorsa med med Govggečorrus karakteristiska klipptröskel i bakgrunden. Platsen stämmer väl överens med det ruttval du valde till stugan.

Nej, men det är ingen dålig gissning. Rossipal lär ha beskrivit denna kam i sin klätterguide, även om jag inte kan bekräfta detta då jag inte förfogar över den.

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.