Hej! Annonser Àr vÄr inkomstkÀlla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slÄ av annonsblockering kan du istÀllet stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
dÄ kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du anvÀnder en förÄldrig webblÀsare. Det fÄr inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller anvÀnda en alternativ webblÀsare .
Ser ut att kunna vara Goducohkka's karakteristiska profil i bakgrunden. SÄ min gissning Àr att bilden Àr tagen vid en av de smÄ tjÀrnarna uppe pÄ den breda ryggen ovanför Huvkim.
Aircontact Pro Àr byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terrÀng. Slitstark, bekvÀm och genomtÀnkt in i minsta detalj. ...
Med start I Vaisaluokta (bÄt frÄn Ritsem) vandrade jag en del av Nordkalottleden till Sulitjelma i Norge. DÀrifrÄn gick jag söderut genom Junkerdals ...
1 kommentar
Ett stenkast frÄn den italienska grÀnsen ligger den lilla rivieran. Kantonen Ticino packar en svÄrslagen mix av Alpernas berg och tropisk riviera, ...
2 kommentarer
âJag vill inte Ă„ka hemâ, sa Dana till kameran. âDet Ă€r nĂ„got med Sverige som Ă€r svĂ„rt. Jag kan inte förklara det.â
Jag gjorde de sista intervjuerna ...
Tillbaka i lÀgret: utmattning och lÀttnad
Jag upplevde ett av de lyckligaste ögonblicken i mitt liv i Karakolâdalen i Kirgizistan för tvĂ„ dagar ...
Det Àr nÀr mobilen sÀtts i flygplanslÀge inför 9 dagars batterispar som det slÄr till. Jag lÀmnar vÀrlden nu. Det Àr ett avsked som skrÀmmer, smÀrtar ...
3 kommentarer