Gissa position

Ok, tycte att jag kände igen Sähkok och Tjievrra och sen Vallespiken i den andra bilden. Nästa bild, vad heter fjellet?

Bilagor

• IMG_3163.jpg
    IMG_3163.jpg
    32.8 KB · Visningar: 512

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Här kommer en ny bild att gissa på, undrar om den blir klurig eller inte ...
Vad heter dalgången som vi strax kommer ner i?

Bilagor

• IMG_4044.jpg
    IMG_4044.jpg
    210.3 KB · Visningar: 404
Hm, kan tänka mig flera platser som liknar denna. Men jag prövar med dalgången längs Aliseatnu. Tanken är då att du står mellan Siellacohkka och Hongá och tittar mot sydost.

avslutad210712

Gäst
Hm, kan tänka mig flera platser som liknar denna. Men jag prövar med dalgången längs Aliseatnu. Tanken är då att du står mellan Siellacohkka och Hongá och tittar mot sydost.

Nu må jag framstå som en idiot men är det så att det är tvärtom. Du är på väg ner från Mårmapasset mot Aliesätno

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips