Ja nu är jag inte boende i Sthlm-trakten, men ska dit i sinom tid. Brukar följa liknande trådar då jag är en kart-nörd. Det som slog mig var att Google maps troligtvis blandat ihop broarna.Jag överlåter detta till dig nu 'Valpolicella' ... Att alltså lägga in en bild för oss läsare att gissa på, i denna spännande tråd., så får vi en lite nya insikter om länets natur.
Varsågod, med ny bildgåta!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.
När jag klickar på länkarna så kommer bild på gamla bron upp där den nya ligger, och vice versa.Gamla bron är den norra så det är rätt på Google maps.
Thure
Kanske också du får fram en ny version av G.Maps. för så ser inte den ut som jag har.
Iaf inte så färgglad....
Inte en islagd sjö, så säkert lite svårt.
Barockträdgård är rätt, men inte Rydboholm…
Barockträdgård är rätt, men inte Rydboholm…
Aktuellt
ANNONS
Från karta till horisont – behåll fokus med rätt sorts kontaktlinser
Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.
Inte Åkeshov, du är i rätt riktning Thure, en bit till bara...
jag var nog oklar.. med rätt riktning menade jag: 'ganska nära'. då söderut... en bit ifrån Åkeshov..
Liknande trådar
- Svar
- 52
- Visningar
- 4 M
Dela: