Gissa position Stockholms län

Jag överlåter detta till dig nu 'Valpolicella' ... Att alltså lägga in en bild för oss läsare att gissa på, i denna spännande tråd., så får vi en lite nya insikter om länets natur.
Varsågod, med ny bildgåta!
Ja nu är jag inte boende i Sthlm-trakten, men ska dit i sinom tid. Brukar följa liknande trådar då jag är en kart-nörd. Det som slog mig var att Google maps troligtvis blandat ihop broarna.

Gamla bron är den norra så det är rätt på Google maps.

Thure

Screenshot_20260427_144721_Maps.jpg

Från karta till horisont – behåll fokus med rätt sorts kontaktlinser
Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.
Det blir tydligen ingen bild ifrån 'Valpolicella', så för att tråden inte ska haka upp sig lägger jag ut en bild till er att gissa på.

Bilagor

• att gissa på 00.png
    att gissa på 00.png
    145.7 KB · Visningar: 44
Svårt i varje fall för mig. Tankarna går till någon typ barockträdgård

Rydboholms slott är det kamske inte men nånstans vill jag börja att gissa.

Thure

Aktuellt

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap
För Karin Strandberg och Karin Wallén är det självklart att hunden ska med på vandringen. Nu har de samlat sina kunskaper i en handbok!

Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!
Ta chansen att vinna startplatser till Göteborgs största trailupplevelse och Merrells nya terränglöpsko Agility Peak 6, perfekt att springa loppet i!

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt
Inför vår- och sommarsäsongen lanserar flera svenska varumärken nyheter med låg vikt. Utsidans redaktion listar fem favoriter!
inte bara 'typ' utan så är. : Drottningholms slottspark, klippta häckar.tuktad natur.
Rätt Thure. Du är ihärdig och kan din stad.

Bilagor

• att gissa på 000.png
    att gissa på 000.png
    893.8 KB · Visningar: 4

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.