Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Nu blev det rätt.
Hökarängen och Tessinparken på Gärdet.
Jag har svårt att begripa att vissa frågor inte kan knipas av läsare. De flesta som läser den här sajten är väl Stockholmare, och en sådan här bildgåta är väl inte den svåraste.
Nu i alla fall, varsågod med en ny bild….
Hökarängen och Tessinparken på Gärdet.
Jag har svårt att begripa att vissa frågor inte kan knipas av läsare. De flesta som läser den här sajten är väl Stockholmare, och en sådan här bildgåta är väl inte den svåraste.
Nu i alla fall, varsågod med en ny bild….
Lästips
ANNONS
Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro
Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...
Lite märklig förbudsskylt då bron egentligen och ursprungligen är just en kreatursbro som ska underlätta för kor att kunna ta sig över hagarna utan att plurra i ån, Orlångsån. Men genom åren har att ridning ifrån Ågesta ridhus gjort att bron överansträngts och inte tydligen längre pallar med. Det blir lite väl geggigt här på våren. Annars ett bra ställe för att plocka nässlor på våren.
Ågestasjön och Orlången alltså.
Helt rätt. Det gick ju smidigt.Lite märklig förbudsskylt då bron egentligen och ursprungligen är just en kreatursbro som ska underlätta för kor att kunna ta sig över hagarna utan att plurra i ån, Orlångsån. Men genom åren har att ridning ifrån Ågesta ridhus gjort att bron överansträngts och inte tydligen längre pallar med. Det blir lite väl geggigt här på våren. Annars ett bra ställe för att plocka nässlor på våren.
Varsågod, ny bild
Var står denna?
Helt rätt., den är där ja. Det finns en kopia ute i Alviksstrand, men den står felvänd och dessutom på en dålig sockel.
Varsågod med ny gåta.
Varsågod med ny gåta.
Ja, banne mig det är det, Heliplattan i bakgrunden!
Investers tog den.
Ruggig bild!
Investers tog den.
Ruggig bild!
Liknande trådar
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg