Gissa position Stockholms län

Här en bro. Var?

Thure

OI003637.JPG

Känns bekant på något sätt, men kan inte riktigt placera det. Men för att få igång gissandet så säger jag att det är någon av broarna norr om Grisslehamn upp mot Singö. (Och hoppas att ledtråden sedan inte bara blir att vi ska söderut..... :) )

Svårt. Har tittat på alla broar jag hittar i Streetview utan att hitta rätt. Men för att komma vidare så gissar jag att du är på Södertörn.

Aktuellt

Utsidan blir mediapartner till Outdoor Festival STHLM

En stor tältkåta med många människor samlade runt
Den 23–24 maj 2026 samlas friluftsintresserade på Djurgården i Stockholm. Som Plus‑medlem kan du boka festivalens äventyrspass gratis!

Mer natur på kortare tid – därför väljer allt fler speed hiking

Mer natur på kortare tid – därför väljer allt fler speed hiking

Vinn skidstavar från Akka!

Vinn skidstavar från Akka!
Ta chansen att uttrycka din personliga stil i slalombacken. Vi tävlar ut två par av unika skidstavar från det nya, svenska varumärket Akka!

”Att få tillverka Jörnkängan är en gåva”

”Att få tillverka Jörnkängan är en gåva”
I över 40 år har den kultförklarade Jörnkängan tillverkats av Anders Dernebo i Jörn. Nu har det unika hantverket förts vidare: till Myrene Fjellström.
Mörköbron är förstås rätt. Kylan i förra veckan gav nätt och jämnt skridskois på det bräckta vattnet väster om Mörkö.

Men socialt avstånd i gruppen på bilden nedan hade varit bra.

Över till dig Lasse

Thure

319856187_559420605568102_2940322926724487288_n.jpg

Din sista bild är en bra förklaring till varför jag försöker hålla mig så långt från isar som det bara går!

Ny bild, var är denna tagen?
spenaten.jpg

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.