Gissa position Stockholms län

Här en bro. Var?

Thure

OI003637.JPG

Känns bekant på något sätt, men kan inte riktigt placera det. Men för att få igång gissandet så säger jag att det är någon av broarna norr om Grisslehamn upp mot Singö. (Och hoppas att ledtråden sedan inte bara blir att vi ska söderut..... :) )

Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
Svårt. Har tittat på alla broar jag hittar i Streetview utan att hitta rätt. Men för att komma vidare så gissar jag att du är på Södertörn.

Aktuellt

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”
I nya boken Vandra i södra Småland guidar Niklas Kämpargård till 48 turer genom skogar, sjölandskap, myrar och kulturbygder.

Upprop för friluftslivet inför valet

Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”
Utsidans redaktör Gabriel Arthur besöker Sveriges största friluftsfestival – och får med sig viktiga insikter hem.

Paddling i Muminfamiljens farvatten

Paddling i Muminfamiljens farvatten
Pellinge övärld och ön Klovharun inspirerade Tove Jansson. Förra sommaren paddlade Henrik Witt äntligen dit i kajak.
Mörköbron är förstås rätt. Kylan i förra veckan gav nätt och jämnt skridskois på det bräckta vattnet väster om Mörkö.

Men socialt avstånd i gruppen på bilden nedan hade varit bra.

Över till dig Lasse

Thure

319856187_559420605568102_2940322926724487288_n.jpg

Din sista bild är en bra förklaring till varför jag försöker hålla mig så långt från isar som det bara går!

Ny bild, var är denna tagen?
spenaten.jpg

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.