Gissa position Stockholms län

Från karta till horisont – behåll fokus med rätt sorts kontaktlinser
Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.
Var finns denna skulpturgrupp?

Thure

OI002388.JPG

Dags för en ledtråd inlägg #6003.

I denna kommun finns ett område med benämningen <kommunnamnet> -strand. Det har blivit populärt med såna benämningar på områden med pågående utbyggnad kanske för att sälja bostadsrättslägenheter.
Området #6003 har inte kommunnamnet+strand men ett annat förled+strand.

Thure

Aktuellt

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap
För Karin Strandberg och Karin Wallén är det självklart att hunden ska med på vandringen. Nu har de samlat sina kunskaper i en handbok!

Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.

Där friluftslivet möts: Värdar och utställare på Outdoor festival

Där friluftslivet möts: Värdar och utställare på Outdoor festival
Den 22-23 maj samlas friluftslivets aktörer på Djurgården i Stockholm, och bjuder på både kunskap och inspiration inför sommarens äventyr.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!
Ta chansen att vinna startplatser till Göteborgs största trailupplevelse och Merrells nya terränglöpsko Agility Peak 6, perfekt att springa loppet i!
Sickla strand helt rätt. Statyerna i betong är rätt fina. Men enligt uppgift är det en tillfällig placering.

Thure

Tror jag vet svaret och att du står på en bro i ett naturreservat.

Jag skriver inte ut svaret då jag inte kan bevaka tråden under pingsthelgen. Finns frågan kvar på måndag kväll så svarar jag då.

Thure

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.