Det stämmer bra det! I Hagaparken vid E4.Det var en vacker bild på en annars ganska tråkig "5-vägskorsning" som jag brukar springa förbi.
En symboliskt bra bild dessutom på "nästan slutet" av Solglimtsvägen norr om Finnstugorna, är min gissning.
Men tyvärr har jag varken tid eller bild denna vecka om jag har rätt.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Eftersom @Spikbjörn inte hade bild eller tid så kör jag en livebild direkt från brasan för att hålla glöden levande. Kaffet är snart klart. Var är vi?
Bilagor
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
Ang #5274 blev jag helt lurad. Trodde bilden var tagen vid stranden av en sjö.
Salles bild #5282 med höjdskillnader och flerfamiljshus uppe på höjden och en korsvirkesliknande fasad på ett halvstort hus får mig att tänka på söderort. T ex Aspudden och Vinterviken. Skulle kanske kunna vara plåtad från brasan vid Rävudden.
Thure
Salles bild #5282 med höjdskillnader och flerfamiljshus uppe på höjden och en korsvirkesliknande fasad på ett halvstort hus får mig att tänka på söderort. T ex Aspudden och Vinterviken. Skulle kanske kunna vara plåtad från brasan vid Rävudden.
Thure
Senast ändrad:
Vinterviken och Rävudden är ju givetvis rätt, bra spottat! Uppe på höjden och utsikten åt andra hållet är ju lite finare.
Din tur Thure!
Din tur Thure!
Ser ut som det skulle kunna vara Nackamasterna i bakgrunden? Gissar på Flaten?
Liknande trådar
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg