Gissa position Stockholms län

Det lär ju vara mellan Alby och Tyresta men jag får inte ihop det med mina minnesbilder. Du skriver att det är en gammal bild så kanske ser det inte ut så längre?
 
Lasse du har hittat rätt etapp. Spången / bron / bryggan är över en bäck och en sankmarksområde i anslutning till en sjö men bansjön är det inte. Är det bansjön du menar Karl-Johan? Kanske ett autocorrectfel?

Thure
 
Barnsjön var det jag tänkte på, men sörmlandsleden går väl inte ens där :) lustigt att jag inte har koll, har sprungit den etappen och även andra delar i det området rätt många gånger 😅
 
Karl-Johan, området är nästan mitt andra vardagsrum, men jag kämpar lika mycket som du här :)

Det känns som att det är för lite vatten under träbryggan för att det ska stämma helt och hållet med hur jag vill minnas, men det skulle kunna vara bron/bryggan över bäcken mellan Sävkärr och Bylsjöns södra vik.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Daddy Lägerplats i Stockholms närhet sökes! Stockholm 12
Arne L Stockholms gröna kilar. Agera nu! Stockholm 29

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...