Gissa position Stockholms län

Tackar!. Ny plats :)

Bilagor

• IMG_20201101_145413.jpg
    IMG_20201101_145413.jpg
    2.5 MB · Visningar: 140
Från karta till horisont – behåll fokus med rätt sorts kontaktlinser
Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.
Förtydligar var jag skrev som gissning i inlägg #4155. När jag skrev utsikt från andra sidan Görveln så menar jag mälarfjärden Görveln som ligger mellan Stäket Kungsängen Lennartsnäs och Jakobsberg-Kallhäll. Möjligen är bilden tagen ännu längre bort från nån del av Svartsjölandet.

Men det kanske inte alls är Kallhäll vi ser längre bort i bilden?

Thure

Förtydligar var jag skrev som gissning i inlägg #4155. När jag skrev utsikt från andra sidan Görveln så menar jag mälarfjärden Görveln som ligger mellan Stäket Kungsängen Lennartsnäs och Jakobsberg-Kallhäll. Möjligen är bilden tagen ännu längre bort från nån del av Svartsjölandet.

Men det kanske inte alls är Kallhäll vi ser längre bort i bilden?

Thure
Sorry. Misstolkade nog. Den är tagen vid Bruketbacken/Görvälns slott :)

Aktuellt

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap
För Karin Strandberg och Karin Wallén är det självklart att hunden ska med på vandringen. Nu har de samlat sina kunskaper i en handbok!

Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!
Ta chansen att vinna startplatser till Göteborgs största trailupplevelse och Merrells nya terränglöpsko Agility Peak 6, perfekt att springa loppet i!

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt
Inför vår- och sommarsäsongen lanserar flera svenska varumärken nyheter med låg vikt. Utsidans redaktion listar fem favoriter!
Retligt... Jag vet att jag har sett just den där skylten, men minns inte var....
Kan det vara den som sitter längs Sörmlandsleden mellan Paradisets raststuga och Trehörningen, precis nedanför backen?

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.