Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.
Kallhäll från andra sidan Görveln?
Thure
Nä. Vänd på pannkakan.
Kanske för enkelt men måste testa i alla fall.. Så om det inte är Kalhäll vi ser från andra sidan Görveln så kanske vi är i Kalhäll o ser över Görväln till andra sidan?
😁
Förtydligar var jag skrev som gissning i inlägg #4155. När jag skrev utsikt från andra sidan Görveln så menar jag mälarfjärden Görveln som ligger mellan Stäket Kungsängen Lennartsnäs och Jakobsberg-Kallhäll. Möjligen är bilden tagen ännu längre bort från nån del av Svartsjölandet.
Men det kanske inte alls är Kallhäll vi ser längre bort i bilden?
Thure
Thure
Sorry. Misstolkade nog. Den är tagen vid Bruketbacken/Görvälns slottFörtydligar var jag skrev som gissning i inlägg #4155. När jag skrev utsikt från andra sidan Görveln så menar jag mälarfjärden Görveln som ligger mellan Stäket Kungsängen Lennartsnäs och Jakobsberg-Kallhäll. Möjligen är bilden tagen ännu längre bort från nån del av Svartsjölandet.
Thure
Aktuellt
ANNONS
Från karta till horisont – behåll fokus med rätt sorts kontaktlinser
Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.
StavsnäsKallhäll från andra sidan Görveln?
Thure
Liknande trådar
- Svar
- 52
- Visningar
- 4 M
Dela: