Gissa position Stockholms län

Visst är det Styvnäset i Tyresta naturreservat. Huset kan hyras av reservatets förvaltare, Stiftelsen Tyrestaskogen. Nästa bild.

Bilagor

• EB131000-BACE-4401-9ABE-EA86E8122C0F.jpg
    EB131000-BACE-4401-9ABE-EA86E8122C0F.jpg
    47.3 KB · Visningar: 285
Där har jag paddlat förbi. Ser fint ut från vattnet. Även fina strövområden till fots.

Var paddlar jag här?

Thure

Bilagor

• 20191213_065345.jpg
    20191213_065345.jpg
    24.9 KB · Visningar: 257
Du har en magisk paddeltur var du nu än är :) Mycket fin och stämningsfull bild!
Kan inte bestämma mig för om det är en insjö eller havet, men min första gissning får bli Drevviken och att det då kanske är Skrubba Holmar i högerkanten.

Aktuellt

På turskidor mellan stugor – ny bok guidar till svenska fjällen

I över 30 år har Oskar Karlin skidat mellan stugor i den svenska fjällvärlden. Nu har han samlat kunskaper, råd och tips i en 400 sidor tjock bok.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Vinn ”Turskidåkning” av Oskar Karlin!

Med sin nya bok vill Oskar Karlin inspirera fler att upptäcka den svenska fjällvärlden på turskidor. Här har du chansen att vinna boken!

”När isen ligger i skärgården släpper jag allt”

I mitten av november lade sig de första skridskoisarna i Stockholm. Vi har pratat med Pamina Falck, kommunikationsansvarig på SSSK, om säsongstarten.
Orlången är riktigt Ringblom. Bilden tagen på centrala sjön i riktning mot bron och Flemingsbergsviken. Till vänster ses restaurangbyggnaden vid Sundby gård.

Thure

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips