Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Då tar jag över tråden.
Vad är det här för en konstig byggnad?
Vad heter den och var finns den?
Vad är det här för en konstig byggnad?
Vad heter den och var finns den?
Aktuellt
ANNONS
Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro
Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...
En ledtråd: Verksamheten i byggnaden är inom ramar för byggnadens ändamål och att byggnaden är väldigt konstig.
Jag trodde att den här skulle vara enkel, för byggnaden är väldigt känd.
Ja helt rätt och den finns på Värmdö.
En konstutställningsbyggnad och därför är verksamheten inramad och byggnaden konst-ig...
Omgivningen med gångar, spångar och bryggor utgör promenadstråk som jag verkligen kan rekommendera att besöka.
Riktigt mysig omgivning som dom har skapat.
Funkar för mej som har noll intresse av konstutställningar.
artipelag.se
Tråden går då över till dej.
En konstutställningsbyggnad och därför är verksamheten inramad och byggnaden konst-ig...
Omgivningen med gångar, spångar och bryggor utgör promenadstråk som jag verkligen kan rekommendera att besöka.
Riktigt mysig omgivning som dom har skapat.
Funkar för mej som har noll intresse av konstutställningar.

Hem
Artipelag är en sammanslagning av Art, Activities & Archipelago. Konstutställningar, events, restauranger & konditori i Stockholms skärgård.

Tråden går då över till dej.
Då är det Gamla Skurubron med cykelbana över Skurusundet på Värmdö och bilden är tagen norrut.
Jag tyckte att jag kände igen vyn för den bron har man ju passerat på ett rejält antal gånger.
Asfaltsbeläggningen på nya bron är helt uruselt gjord pga att det skumpar när det borde vara en helt slät yta.
En ny bild och jag vill ha det riktiga namnet på vattendraget och inte vad det kallas av alla.
Asfaltsbeläggningen på nya bron är helt uruselt gjord pga att det skumpar när det borde vara en helt slät yta.
En ny bild och jag vill ha det riktiga namnet på vattendraget och inte vad det kallas av alla.
En ledtråd: 2022 fyllde vattendraget 200 år med pompa och ståt.
Liknande trådar
Dela:
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg