Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
Naturområdet är till 97% inte naturreservat och det är inte Tyresta.
Området är privatägt. Det finns ett mindre naturreservat på områdets mark och området gränsar till några andra naturreservat.
Jag måste för tydlighetens skull korrigera uppgiften i frågan ovan något.
Landområdet är bara beläget i en kommun men har lång gräns till en annan. Markägaren äger också ett par större öar ett par kilometer ut från området i fråga. Dessa öar ligger i den angränsande kommunen.
Thure
Området är privatägt. Det finns ett mindre naturreservat på områdets mark och området gränsar till några andra naturreservat.
Jag måste för tydlighetens skull korrigera uppgiften i frågan ovan något.
Landområdet är bara beläget i en kommun men har lång gräns till en annan. Markägaren äger också ett par större öar ett par kilometer ut från området i fråga. Dessa öar ligger i den angränsande kommunen.
Thure
Senast ändrad:
Erstavik är rätt. En stor tillgång för närboende och andra besökare fascinerande historia https://ext-geoportal.lansstyrelsen...maps/stories/9701fd758eab4cdcba5e4dfb07b92b08
Thure
Thure
Senast ändrad:
God afton Thure!
Jag tycker det ser ut att vara Ågestasjön!
Liknande trådar
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg