Gissa position Stockholms län

Jag låter bildgåtan ligga och vila ett tag. Kanske dyker det upp en Morran och Tobias-fanatiker så småningom som vet precis var hus 1 och kanske till och med hus 2 låg. :)

Det är fritt fram att lägga in ny bildgåta för den som känner sig manad. Kveke kanske, som ju svarade rätt TV-serie?

Från karta till horisont – behåll fokus med rätt sorts kontaktlinser
Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.
Var rastar denna grupp?

Thure
OI000813.JPG

Aktuellt

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap
För Karin Strandberg och Karin Wallén är det självklart att hunden ska med på vandringen. Nu har de samlat sina kunskaper i en handbok!

Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!
Ta chansen att vinna startplatser till Göteborgs största trailupplevelse och Merrells nya terränglöpsko Agility Peak 6, perfekt att springa loppet i!

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt
Inför vår- och sommarsäsongen lanserar flera svenska varumärken nyheter med låg vikt. Utsidans redaktion listar fem favoriter!

Kveke

Avslutat
tror att det är vid örnsbergs klippbad och rävudden som sticker fram ovanför mannen i röd jacka. Följer man bryggan nedanför berget åt höger kommer man så småningom till vinterviken

Senast ändrad:
Kveke du har svarat mitt i prick. Rävudden står det inte på Hittas kartor bifogar därför en karta från Google. Husen i bakgrunden ligger intill Bergvikshamnen vid Smedslätten i Bromma.

Har du en gissningsbild Kveke?

Thure
Screenshot_20201116-154442.png

Senast ändrad:

Kveke

Avslutat
ok tyckte jag kände igen mig. Bodde i krokarna tdigare, men bor inte där längre och har dåligt med bilder från Sthlm så nån annan kan posta.

Hittar inga ledmarkeringar på träden i fotot men gissar att det är Sörmlandsleden som avses. Då kanske ni är vid "Spången" söder om Söderbysjön?

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.