Gissa leden

Vad trevligt! Ävja är ju jättefint. Brukar åka dit tidigt på säsongen och öva runouts :).

Någon som vill bidra med en bild?

Det är väl egentligen ganska välsäkrat på Ävja? Om du verkligen försöker och letar placeringar tror jag till och med du kan hitta en bra placering här och var på de flesta lederna ;)
 
Ser mer ut som Skevik: Silicon Valley, Syttende Mai eller Magnesia Carbonara. Osäker på vilken eftersom det var rätt länge sedan jag klättrade någon av dem.
 
Ser mer ut som Skevik: Silicon Valley, Syttende Mai eller Magnesia Carbonara. Osäker på vilken eftersom det var rätt länge sedan jag klättrade någon av dem.

Silicon Valley. Fin och teknisk 6c som lätt glöms bort på skevik. rekommenderas till alla. Per var först på bollen så jag låter han lägga upp nästa bild. (för det är väl rätt?)
 
Silicon Valley är rätt. Eller om det är Syttende Maj. Hursom så har Per bollen. Men hur är reglerna här egentligen, får man mer än en gissning?
 
Ok, så jag gjorde fel som gav flera gissningar. Men de var ju i alla fall leder på samma vägg.

Hur som helst, någon som har en kvalificerad gissning: var är denna bild från?
(Rätt område ger en poäng, rätt klippa ger två poäng och rätt led ger tre poäng).
 

Bilagor

  • 031_29.jpg
    031_29.jpg
    179.8 KB · Visningar: 351
Eftersom jag själv är osäker på sträckningen på lederna Silicon Valley och Syttende Maj så får det väl vara tillåtet med flera gissningar i detta fall. Det var en diskussion på Bultkommittens hemsida om sträckningen på dessa leder för några år sen. Det brukar också bli diskussion, i alla fall bland mina kompisar, om Magnesia Carbonara, får man ta runt kanten till höger?
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.