Gissa leden

Det skulle alltså kunna vara Hells hematt, Friidrottsdama eller buldredyret om man tittar i föraren. Den mest populära av dem är nog Friidrottsdama och därför gissar jag på den :)
 

Kul! Montserrat är verkligen spektakulärt. Har bara klättrat där en gång men ska nog tillbaks en sväng till sommaren när jag ändå är i krokarna. Det var för övrigt den typiska klipptypen, konglomerat, som avslöjade området. För den som inte har haft nöjet att klättra där kan jag informera att det känns som handbollar ingjutna i cement.

Börjar få ont om bilder nu tror jag. Någon som har en bra bild att bidra med?
 
Kul! Montserrat är verkligen spektakulärt. Har bara klättrat där en gång men ska nog tillbaks en sväng till sommaren när jag ändå är i krokarna. Det var för övrigt den typiska klipptypen, konglomerat, som avslöjade området. För den som inte har haft nöjet att klättra där kan jag informera att det känns som handbollar ingjutna i cement.
Det är fint där, men jag hade svårt för klättringen... Några av de där handbollarna lostnade, kändes lite sådär :)

Edit: Plockar bort min bild, Per postade en ungefär samtidigt...
 
Senast ändrad:

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.