Frystorkat vin

graylingman; sa:
Gottgottigottgott!

//Anders

VB3_68B.1st
Mmmm tror det blir våfflor...

Flickvännens mamma försökte en gång avvänja henne från våfflor genom att ge henne det varje dag. Mamman gav upp efter några veckor :)

Lästips

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.
Nordesjö; sa:
graylingman; sa:
Platsar ett seriöst förslag???

Jag vill bara föra till protokollet att mina samtliga förslag var helt och hållet menade som seriösa.

Ber ödmjukast om ursäkt om du kände dig påhoppad! Får skylla på att mitt intellekt vid tidpunkten för mitt inlägg var något oskarpt pga koffeinbrist. När det åtgärdats insåg jag självklart att det är i högsta grad seriöst att föreslå en radiobil. Det var ju överraskningar vi talade om, och jag kan svårligen tänka mig något som skulle skapa en större överraskningseffekt än om jag halade upp en radiostyrd bil ur ryggan.

//Anders

Vid en 14-dagars vandring i sommras så hade en av oss tre som vandrade med sig en stor burk sill och 3 st 0.5 l folköl. Jag som är gram-jägare trodde inte mina ögon när han halade upp det ur ryggsäcken. Men gott var det =)

Henriko; sa:
Vid en 14-dagars vandring i sommras så hade en av oss tre som vandrade med sig en stor burk sill och 3 st 0.5 l folköl. Jag som är gram-jägare trodde inte mina ögon när han halade upp det ur ryggsäcken. Men gott var det =)

Som sagt... jag vill att hon ska bli GLATT överraskad, inte bara överraskad.. Sill och fegöl räcker inte för att det ska bli glatt grabben ;)

Henriko; sa:

Även ur viktsynpunkt måste det vara bättre ju starkare öl man bär. Alkohol är lättare än vatten, som bekant.
//A

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips