Frystorkat på Xxl-rea
- Trådstartare Limmet
- Start datum
Tack, känner mig lite skeptisk. Blev det nån konsistens på dem eller mer som soppa? Får väl bjuda till en tjuga till i höst och unna mig lite blåband.
och har man inte det med sig, så funkar det att hålla för näsan medan man äter också.Har inte testat just Outdoor men många andra märken och det finns väl ärligt talat ingen som är "WOW" när det kommer till utseende och konsistens? Det är ju trots en torkad mishmash som blöts upp med vatten och det blir ju därefter. Smaken är ju högst personlig men även den sämsta frystorkade mat kan smakmässigt hjälpligt räddas med chiliflakes och salt![]()
Limmet
Är det de där gröna påsarna? tror de är ok har jag för mig, men ingen sensation.REAL är godare, men just deras Tikka Masala får rejäääl fart på min mage. Ingen risk för förstoppning om man säger så.
Helt OK - enligt mig.Hej, Ser att Xxl har kampanj på frystorkat av fabrikatet Outdoor meal, under femtiolappen per portion, men inte direkt några strålande recensioner på hemsidan. Är det någon av er som har testat produkten? Var den god?