Fritidskartan till Ozi kartprogram

Du som tippsade om Ozi Tack, men jag kan inte få kartfiler från fritidskartan till Ozi. Någon som kort kan beskriva hur man gör.
Finns det annars någon terräng karta som är konvertibel med Acer Gps n35 då Fritidskartan bara går till Garmin, Lantmäteriets Gröna karta finns ju inte för norra Sverige.

Re: RIK-tillägg

Är det därför jag inte lyckats med att få Fritidskart till Ozi, funkar det med denna extra modul i så fall.

Aktuellt

Vinn Haglöfs Breeze Mimic Hood!

Nu har du chansen att vinna vinterns nya favoritjacka från Haglöfs. Vi tävlar ut en vardera av dam- och herrmodellen i valfri färg och storlek!

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

20 år av diskussioner om torkad mat – och 10 tips!

I år har en av Utsidans populäraste forumtrådar, "Torka mat", varit aktiv i 20 år. Här bjuder vi på tips till dig som vill börja torka egen utemat!

”I nivå med luften vid flerfiliga motorvägar”

Ny forskning visar att klätterskornas skosulor släpper ut riskfyllda kemikalier i luften när de nöts. Nu växer trycket på branschen att agera.
Tack för tippset nu lyckades jag med hjälp av programmet mappedit att få kartfiler till Ozi.
Men tyvärr så finns inte min GPS modell Acer med i Ozi
så jag kan inte föra över till Gps:en om det inte finns något knep har USB anslutning.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips