förvaring av Exped?

Mitt ligger dubbelvikt med öppen ventil när jag inte använder det. Kan tänka mig att ventilen mr bättre av att inte vara i stängt läge. Vet dock inte om det sitter någon gummipackning i den. Just ja, nu har jag ju fått ett nytt, fanns det någon skruvventil i det?

Mitt står upp mot "ryggen" av garderoben, ventilen öppen. Känns bäst så bara. Sovsäcken i en stor nätpåse. Samma tanke.

Mitt ligger dubbelvikt med öppen ventil när jag inte använder det. Kan tänka mig att ventilen mr bättre av att inte vara i stängt läge. Vet dock inte om det sitter någon gummipackning i den. Just ja, nu har jag ju fått ett nytt, fanns det någon skruvventil i det?

nix det är ingen skruvventil i min iallafall bara plugg som man trycker in i hålen

Jag förvarar den längs kanterna på flyttkartongen som sovsäcken ligger i när den 'vilar' i förrådet. Försöker undvika veck i möjligaste mån.

Aktuellt

Vinn Haglöfs Breeze Mimic Hood!

Nu har du chansen att vinna vinterns nya favoritjacka från Haglöfs. Vi tävlar ut en vardera av dam- och herrmodellen i valfri färg och storlek!

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

20 år av diskussioner om torkad mat – och 10 tips!

I år har en av Utsidans populäraste forumtrådar, "Torka mat", varit aktiv i 20 år. Här bjuder vi på tips till dig som vill börja torka egen utemat!

”I nivå med luften vid flerfiliga motorvägar”

Ny forskning visar att klätterskornas skosulor släpper ut riskfyllda kemikalier i luften när de nöts. Nu växer trycket på branschen att agera.
Jag förvara mitt ihoprullat. vad skulle det vara för nåt problem med det? jag har ett utan stoppning i, kanske är det såna med stoppning som du främst tänker på?

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips