Fjällräven classic 2009

Lästips

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.
Hon på slutet som vill ha en torr sovsäck. Vi delade boende i Kiruna. Skall hälsa. Jag hade sådan otrolig tur själv att jag bara hade regn någon mil på slutet men då dugg blandat med lite större skurar men han torka upp där emellan. Var torr i mål.

avslutad210712

Gäst
Ja visst är det :) för er som är hugade kommer del två imorgon. Vet inte vilken tid ännu eftersom vi inte är klara med det reportaget ännu men frammåt eftermiddagen/kvällen borde det ligga på svt.se/nordnytt

Om inte inslaget sänds i 19:50-sändningen så skall jag personligen gå FC nästa år.

Kanske inte så farligt att lova det men det känns alltid bra att sticka ut hakan.

Om inte inslaget sänds i 19:50-sändningen så skall jag personligen gå FC nästa år.

Kanske inte så farligt att lova det men det känns alltid bra att sticka ut hakan.

hmmm... jag har ju faktiskt möjlighet att påverka detta... kanske ska prata med min redaktör så inslaget endast sänds i 2215 ikväll :)

hmmmm... ska fundera på saken, men nu ska jag färdigställa inslaget så det finns nått att sända ikväll :)

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips