Hej!
Jag har en Skim Differ från 2009. Den är väl använd och har sina skavanker men nu på senaste turen släppte ett fäste (som ser ut ha varit i glasfiber?), till vajern. Vajern knycker sig i fikaskottet istället för att dra skäddan.
Tänkte att jag kanske kunde komma åt vajern för att sträcka den och skruvade av skruven i den lilla svarta knoppen men då släppte kontakten med vajern helt. Misstänker att det behövs en reparation av en mycket mer kunnig person..
Finns det en kajakverkstad i Skåne, söder om Göteborg eller i Köpenhamn?
Jag är inte medlem i någon klubb längre, så har inget kontaktnät på det viset, men kan köra kajaken till någon som kan reparera och betalar såklart.
SÅ tacksam om jag kan få tips som leder mig framåt.
Jag har en Skim Differ från 2009. Den är väl använd och har sina skavanker men nu på senaste turen släppte ett fäste (som ser ut ha varit i glasfiber?), till vajern. Vajern knycker sig i fikaskottet istället för att dra skäddan.
Tänkte att jag kanske kunde komma åt vajern för att sträcka den och skruvade av skruven i den lilla svarta knoppen men då släppte kontakten med vajern helt. Misstänker att det behövs en reparation av en mycket mer kunnig person..
Finns det en kajakverkstad i Skåne, söder om Göteborg eller i Köpenhamn?
Jag är inte medlem i någon klubb längre, så har inget kontaktnät på det viset, men kan köra kajaken till någon som kan reparera och betalar såklart.
SÅ tacksam om jag kan få tips som leder mig framåt.