Fjällräven classic 2009

Från karta till horisont – behåll fokus med rätt sorts kontaktlinser
Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.

Aktuellt

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!
Ta chansen att vinna startplatser till Göteborgs största trailupplevelse och Merrells nya terränglöpsko Agility Peak 6, perfekt att springa loppet i!

Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt
Inför vår- och sommarsäsongen lanserar flera svenska varumärken nyheter med låg vikt. Utsidans redaktion listar fem favoriter!

10 nordiska adrenalinkickar – från höga toppar till vilda forsar

10 nordiska adrenalinkickar – från höga toppar till vilda forsar
Vill du utmana dig själv, se ut över hisnande stup, forsränna, kamvandra – och uppleva fantastisk natur? Här är tio tips från runt om i Norden!
Hon på slutet som vill ha en torr sovsäck. Vi delade boende i Kiruna. Skall hälsa. Jag hade sådan otrolig tur själv att jag bara hade regn någon mil på slutet men då dugg blandat med lite större skurar men han torka upp där emellan. Var torr i mål.

avslutad210712

Gäst
Ja visst är det :) för er som är hugade kommer del två imorgon. Vet inte vilken tid ännu eftersom vi inte är klara med det reportaget ännu men frammåt eftermiddagen/kvällen borde det ligga på svt.se/nordnytt

Om inte inslaget sänds i 19:50-sändningen så skall jag personligen gå FC nästa år.

Kanske inte så farligt att lova det men det känns alltid bra att sticka ut hakan.

Om inte inslaget sänds i 19:50-sändningen så skall jag personligen gå FC nästa år.

Kanske inte så farligt att lova det men det känns alltid bra att sticka ut hakan.

hmmm... jag har ju faktiskt möjlighet att påverka detta... kanske ska prata med min redaktör så inslaget endast sänds i 2215 ikväll :)

hmmmm... ska fundera på saken, men nu ska jag färdigställa inslaget så det finns nått att sända ikväll :)

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.