Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Fjällräven classic 2009
- Trådstartare Nybörjare från falun
- Start datum
Nä det var mailet jag fick efter betalningen.
kopierat från mailet: Start date/time 10:00, 8 August 2009
Det stâr 09:00 i Start-PM:et pâ hemsidan:
Start
Det finns åtta startgrupper i Fjällräven CLASSIC, du anger vid anmälan vilken startgrupp du vill starta i.
Startgrupp 1: Fredag 7 augusti, klockan 03:46
Startgrupp 2: Fredag 7 augusti, klockan 09:00
Startgrupp 3: Fredag 7 augusti, klockan 13:00
Startgrupp 4: Fredag 7 augusti, klockan 17.00
Startgrupp 5: Lördag 8 augusti, klockan 03:46
Startgrupp 6: Lördag 8 augusti, klockan 09:00
Startgrupp 7: Lördag 8 augusti, klockan 13:00
Startgrupp 8: Lördag 8 augusti, klockan 19:00
Det stâr likadant i nyheten de lagt upp: http://www2.fjallraven.com/classic/nyheter.asp?id=277&sprak=1
Lästips
ANNONS
Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro
Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...
Det verkar vara
ett toppenarragemang, allt flyter......
Nu har Fjällräven ändrat, igen, pâ hemsidan.
Ny starttid är âter 10:00 lördagen den 8/8 och bussen ska visst gâ 07:00.
Ska bli spännade att se vilken tid som stämmer nästa lördag.
Spännande spännande, för mig spelar det förvisso ingen större roll, få sova en timme längre på morgonen eller få en timme mer vandringstid innan det börjar bli kvällsdags. (Eller vänta nu jag startar ju på fredagen, bäst att kolla vad som gäller då).
Alla har väl rätt att göra fel. FC ÄR ett toppenarrangemang.
Klart att det är, ett steck längre mot toppen och det hade varit i Norge......roligt att det samlat så många även om både tävling och många är just vad vi försöker undvika i bergen....
Klart att det är, ett steck längre mot toppen och det hade varit i Norge......roligt att det samlat så många även om både tävling och många är just vad vi försöker undvika i bergen....
Hörru surpuppa,
I mitt fall vart det mycket lättare att övertyga dottern om att gå i fjällen, och med lite tur fastnar intresset.
Hörru surpuppa,,en gång om året står man ut med en händelse som denna. Många skulle nog aldrig komma ut om det inte var för detta.
I mitt fall vart det mycket lättare att övertyga dottern om att gå i fjällen, och med lite tur fastnar intresset.
Håller med. Syftet med FC är inte att det ska vara en tävling utan ett arrangemang för folk som vill umgås med andra på fjället (alla behöver inte vara ensamvargar) och även för nybörjare som inte annars kanske "vågar" ta steget och göra en vandring.
Ett alldeles ypperligt evenemang från Fjällrävens sida!
Hörru surpuppa,,en gång om året står man ut med en händelse som denna. Många skulle nog aldrig komma ut om det inte var för detta.
Det funkade på min, hon blev kalfjällstorsk direkt. Hon ville vända och gå opp igen när vi såg trädgränsen. Det håller dessutom i sig trots tonår
Dela taxi Kiruna-Nikka fre 7 aug
Kommer du med flyget från Stockholm och landar fre 7 aug kl 19? Det gör vi med! Eftersom vi startar lör morgon och sover en natt i Nikka tar vi en taxi direkt från flyget. Någon som vill dela så blir det billigare? Vi är 2 pers och är ni också 2 blir det 320:- var. Dra ett mejl bums till sthlm996@gmail.com
Kommer du med flyget från Stockholm och landar fre 7 aug kl 19? Det gör vi med! Eftersom vi startar lör morgon och sover en natt i Nikka tar vi en taxi direkt från flyget. Någon som vill dela så blir det billigare? Vi är 2 pers och är ni också 2 blir det 320:- var. Dra ett mejl bums till sthlm996@gmail.com
Liknande trådar
- Svar
- 6
- Visningar
- 710
- Svar
- 6
- Visningar
- 2 K
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar