Få tag på Norröna Combat Pack

Med rätt kontakter

kan du säkert få tag på FMs motsvarighet, den är lite större, enklare och väger ca lika mycket.....
Har Norrøna slutat så går den nog inte att nybeställa om du inte skall ha ett par hundra minst.

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trail Run för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Jag har tidigare pratat med en återförsäljare om just Bergans också och där var svaret att den är slut hos tillverkaren och väntas finnas på lager igen i september.

Tack för infon hursom, jag jagar vidare efter Norröna!

/Christopher

NFM (Norska FMV) har denna på sin webshop, verkar vara två varianter: Lock och Molle, dock bara Lock som finns på bild: http://www.mamut.net/nfm/subdet70.htm
Endast 2688NOK

Bergans och Norrönas CombatPacks är inte helt identiska, bärsystemet har lite annorlunda utformning vad gäller bärremmarna om jag fattat det hela rätt.

Där var en bra bild på bärremmarna vars infästning sitter mycket tätare på Bergans än på Norrönas.

Senast ändrad:

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips