Norröna

Hej på er allihopa!
Skulle vilja veta om någon vet vart jag kan få tag på Norröna prylar. Har själv aldrig hört talas om dom men har ett par tyska vänner som är intresserade av deras produkter. Det är tydligen ett Norskt märke och deras hemsida finns tydligen ej längre. Vore väldigt tacksam för svar. Hälsningar Arno
 
Är du verkligen säker på att Naturkompaniet säljer Norröna? I Göteborg så gör de inte det i alla fall, men det kanske är olika i olika delar av Sverige...

Annars så kan jag bara rekommendera Norröna med slitstarka grejer :)

/Martin
 
KG Jonsson

Jag köpte mig igår en Norröna Storm på KG Jonsson i Solna. Att handla där förutsätter givetvis att man vistas i Stockholmstrakten.
KG har generellt 10 % lägre priser än bla Naturkompaniet osv.

Mvh Björn
 
Norrönas hemsida

Hej!

På Norrönas hemsida kan man söka efter på vilka orter de finns representerade.

T ex finns ingen affär i Göteborg, men om man däremot söker på Lerum, strax utanför Gbg, finns Willes Sport.

Bertil
 
I Göteborg

har femmans sport i Nordstan Norrönas jackor och ryggsäckar. Sedan tror jag även att Friluftsbolaget (också i Gbg) har lite Norrönaprylar också.

Joakim
 
www.shu.no

Jag har handlat Norrøna från Skandinavisk
Høyfjellsutstyr och det har fungerat bra. Dom
har även butiker i bla Hemsedal, Lillehammer
och Oslo.

:-Johan
 
Naturkompaniet har Norröna!

Med tanke på att du bor i Stockholm (eller med omnejd) enligt din profil, så kan jag tipsa om Naturkompaniet på Hantverkargatan eller Friluftsbolaget på Sveavägen.

Lycka till!

/ Nicke
 
Tack!

Försökte tidigare skicka ett tack till er alla som hjälpt mej i frågan. Detta kom tydligen ej fram så här kommer det! Tack!!!
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.