Bland Utsidans alla medlemmar måste det finnas erfarenheter av tillgänliga större lätta ryggsäckar.
Skriv ner era erfarenheter här.
Skriv ner era erfarenheter här.
Jag köpte direkt från Usa men det var för ca 3 år sedan. Nu bli det betydligt dyrareSeek Outside nämns titt som tätt, men var kan man köpa?
Ser att packraft-sverige har haft tidigare men att allt "Seek Outside" är slut i lager.
Det är ju Utsidans självaste vandrafjäll , som bidragit med många uppskattade, informativa inlägg även i detta forumJag blev nyligen uppmärksammad på den här YT-kanalen.
Tydligen en medlem här.
Han pratar mycket om lättare men bra prylar inkl ryggsäckar såklart.![]()
Fjäll-Anders
Tackar för att du tittar in här. Hoppas du hittar något du gillar :)) Är ni nyfikna på att tälta på vintern har ni kommit helt rätt. Jag försöker nu släppa en video varje månad. Jag fyller mina videos med vintertips, från resa tält i storm, hur man klär sig i extremt kallt väder, hur och vad jag...www.youtube.com
En verkligt trevlig kanal tycker jag.
OBS, har ingen koppling dit, ingen aning om vem det är.
Jag köpte min Seek Outside Divide via en vän som bodde i USA och tog med den hit. Det var i slutet av pandemin och tillgången via Packraft Sweden var även då noll. Det blev billigare, men förstås inte billigt, och var då den enda möjligheten - lång leveranstid även over there.Det var hos packraft-sverige jag köpte min, när de fick den i lager efter några månader av slutsålt. Sedan vet man ju aldrig var nuvarande handelskrig tar vägen.