Ditt senaste inköp "bilder"

Ficklampa Fenix LD09
AA-batteri
130 lumen
55 lumen
8 lumen
55 lumen SOS
33 gram exkl. batt
300 spänn ebay / Hongkong
 

Bilagor

  • LX3.2015-02-09.Fenix LD09.jpg
    LX3.2015-02-09.Fenix LD09.jpg
    287.9 KB · Visningar: 2,390
Blev en liten bil...Kan säkert främja turandet ut i landet. Det är sjukt vad glad man kan bli över materiella ting...;)
 

Bilagor

  • California_YN.jpg
    California_YN.jpg
    71.5 KB · Visningar: 2,293
Äntligen hittade jag ett ex av Abrahamssons bok! Som jag har letat..

Och så blev det ett kastrullkit till Svea 123 (Gaz Globetrotter). Passar finfint som synes.

M.
 

Bilagor

  • IMGP6944.jpg
    IMGP6944.jpg
    62.8 KB · Visningar: 2,062
  • IMGP6945.jpg
    IMGP6945.jpg
    50 KB · Visningar: 2,036
  • IMGP6891.jpg
    IMGP6891.jpg
    65.8 KB · Visningar: 2,067
I dag dök lampa nummer två upp och är tänkt att medfölja kajaken.

Olight R40 Seeker
Batteri: 3,7V 4A Litium
Laddning: via USB
Lumen: 1100 - 250 - 15 - 250 (strobe)
Längd: 143mm
Vikt: 1/4kg
 

Bilagor

  • Olight-R40.jpg
    Olight-R40.jpg
    240.5 KB · Visningar: 2,007
Carinthia Observer Plus

Äntligen kom den. Bivyn från Carinthia. Väldigt "arbetad" med extra öppningar både upptill (med myggnät) och framåt. Man ligger bra i den med stor sovsäck. Den är liten ihoprullad. Dyr men värd att vänta på. Jag beställde i december och då var de tydligen slut i Österrike. Perfekt i samband med cykelturer och ensamvandningar.
 

Bilagor

  • 22.jpg
    22.jpg
    70.2 KB · Visningar: 1,851
Äntligen kom den. Bivyn från Carinthia. Väldigt "arbetad" med extra öppningar både upptill (med myggnät) och framåt. Man ligger bra i den med stor sovsäck. Den är liten ihoprullad. Dyr men värd att vänta på. Jag beställde i december och då var de tydligen slut i Österrike. Perfekt i samband med cykelturer och ensamvandningar.

Vikt? Pris?

Skickat med Sony Z2 via Tapatalk pro
 
Är det en sån där rackare med expanderbart bagage?

Det er en Volkswagen California, modell T5, manuell växellåda, 174 Hk, diesel.
Det är taket som går att höja/expandera (när den står parkerad), detta för att ge ståhöjd och ge 2 extra sängplatser på "ovanvåningen". Taket tål på utsidan 50 kg och evt last kan sitta kvar då man höjer taket. Värmesystem som ger behaglig värme dygnet runt, också på vintern. Kylskåp på 42 liter. Markis. Stolar och bord som förvaras infällda inuti dörrarna. Cykelställ som tål 60 kg.

Jag är 36 år och har kanske totalt haft 7-10 bilar, men ingen har kostat mer än 30000kr. Tänkte nu unna mig en något bättre bil än tidigare i livet :)
 
Det er en Volkswagen California, modell T5, manuell växellåda, 174 Hk, diesel.
Det är taket som går att höja/expandera (när den står parkerad), detta för att ge ståhöjd och ge 2 extra sängplatser på "ovanvåningen". Taket tål på utsidan 50 kg och evt last kan sitta kvar då man höjer taket. Värmesystem som ger behaglig värme dygnet runt, också på vintern. Kylskåp på 42 liter. Markis. Stolar och bord som förvaras infällda inuti dörrarna. Cykelställ som tål 60 kg.

Jag är 36 år och har kanske totalt haft 7-10 bilar, men ingen har kostat mer än 30000kr. Tänkte nu unna mig en något bättre bil än tidigare i livet :)
vad fick du punga ut?
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.