Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ditt senaste inköp "bilder"
- Trådstartare Gun-valld
- Start datum
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
Det där såg ut som något jag skulle behöva. Var inne och kikade på dem, men kunde inte förstå hur man fäste dem i ryggsäckens midjebälte..
Bok Roald Amundsen SYDPOLEN
Bok Roald Amundsen Sydpolen översatt till svenska. På Myrorna till ett överkomligt pris. Utgiven 1983.
Om det strider mot upphovsrätten att fotografera av omslaget på en bok. Så anmäl till admin så får han radera bilderna
Per
Bok Roald Amundsen Sydpolen översatt till svenska. På Myrorna till ett överkomligt pris. Utgiven 1983.
Om det strider mot upphovsrätten att fotografera av omslaget på en bok. Så anmäl till admin så får han radera bilderna
Per
Bilagor
Ditt senaste inköp "bilder"
EDIT: Jag trodde att det var så enkelt att de tre första siffrorna var landskoden. Det var en svensk PLB. Hur landskoden är modulerad förstår jag verkligen inte.
Även jag slog till. Är din programmerad för Moldavien? Jag känner mig lurad.Något jag aldrig tänker använda. Beställ en du också!
EDIT: Jag trodde att det var så enkelt att de tre första siffrorna var landskoden. Det var en svensk PLB. Hur landskoden är modulerad förstår jag verkligen inte.
Senast ändrad:
WTF?? vad har ni råkat ut för och vilken sajt?
Kanske MOD kan bryta tråden till en ny så inte denna blir besudlad av en diskussion
Kanske MOD kan bryta tråden till en ny så inte denna blir besudlad av en diskussion
Liknande trådar
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg