Ditt senaste inköp "bilder"

Ett Optimus Crux NA kök, Optimus Terra Weekend He grytset och ett Primus fotstöd till hela rasket. Prototyp-reflektor och vindskydd är gamla grejor :)
Känner mig väldigt nöjd med köpet, har förvisso bara använt det en gång men smidigt som tusan och kokar upp vattnet blixtersnabbt och nästan ljudlöst.
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    125.2 KB · Visningar: 2,418
Från Tac-Up Gear, en ny shemagh i vintercammo och ett ryggsäcksöverdrag i M90 :) Ryggsäcksöverdraget är tänkt till stridssäck 2000 men på min Berghaus centurio 30L är överdraget lite stort, Med sidofickor blir det säkert bättre. I beskrivningen på hemsidan står också att överdraget kan vara lämpligt upp till 70L.
 

Bilagor

  • DSC_0047.jpg
    DSC_0047.jpg
    70.3 KB · Visningar: 2,627
Ett Optimus Crux NA kök, Optimus Terra Weekend He grytset och ett Primus fotstöd till hela rasket. Prototyp-reflektor och vindskydd är gamla grejor :)
Känner mig väldigt nöjd med köpet, har förvisso bara använt det en gång men smidigt som tusan och kokar upp vattnet blixtersnabbt och nästan ljudlöst.

Har samma kök och grytset och är mycket nöjd. Dock ingen reflektor av det slag du uppvisar, blir nog till att snickra till något i samma stil tror jag:)
 
Idag blev det en Ivanhoe Rune på Outnorth's rea i Växjö...
Grymt skön och snygg...

Skickat från min Sony Xperia Acro S via Tapatalk 2
 
OPTIMUS N:eek: 510

Kom över ett exemplar till humant pris och kunde inte låta tillfället gå förbi...

...Nu ska jag bara lista ut vad jag ska ha den till :p
 

Bilagor

  • Optimus 510.jpg
    Optimus 510.jpg
    143.2 KB · Visningar: 1,612

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.