Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ditt senaste inköp "bilder"
- Trådstartare Gun-valld
- Start datum
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
En tung bok 1,2K & 429S (Natur & Kultur: ISBN 978-91-27-10750-2, av Yngve Ryd)
Mvh troswe
Mycket mycket vettigt inköp. Fantastisk bok som utan problem tar en plats på topp-10 i bokhyllan.
En tung bok 1,2K & 429S (Natur & Kultur: ISBN 978-91-27-10750-2, av Yngve Ryd)
Mvh troswe
den där har jag också nyligen köpt. 163
Köp efter jul
Köpt kring jul och efter jul
1) Korta 42 cm Röda Skyllemark till damen
Enormt mycket trevligare med korta än mina 49cm. Ångrar att jag inte visste att det fanns kortare när jag köpte
2) Bok "Äventyrets stigar av Claes Grundsten"
Vacker bok som skall innehålla Världens bästa trekking ex.
Se Claes Grundstens tips här
3) Hitta på Intersport förstärkningsbyxor med lång dragkedja i sidan som man kan ta på sig utan att ta av skidorna. Intersport Dub Comfort 395 Skr.
Var på plurrövning med SSSK (47 plurrade) igår och byxan fungerar över förväntan.
Tanke med dom är dock som en byxa att ha på sig vid rast eller annat då man går på tur
Köpt kring jul och efter jul
1) Korta 42 cm Röda Skyllemark till damen
Enormt mycket trevligare med korta än mina 49cm. Ångrar att jag inte visste att det fanns kortare när jag köpte

2) Bok "Äventyrets stigar av Claes Grundsten"
Vacker bok som skall innehålla Världens bästa trekking ex.
Se Claes Grundstens tips här

3) Hitta på Intersport förstärkningsbyxor med lång dragkedja i sidan som man kan ta på sig utan att ta av skidorna. Intersport Dub Comfort 395 Skr.
Var på plurrövning med SSSK (47 plurrade) igår och byxan fungerar över förväntan.
Tanke med dom är dock som en byxa att ha på sig vid rast eller annat då man går på tur

M´s down sweater
Köpte av en kollega endast använd några få gånger nypris 2200 mitt pris 1000kr. Ser det som ett kap. Kommer o använda den istället för ylletröja som förstärkningsplagg vid raster o när man slagit läger. Väger i princip ingenting o man knölar ned den i sin egen ficka, tar extremt liten plats, som sagt ett kap. Vikt 323gram ylletröja både väger mycket mycket mer och tar 3 gånger så mycket plats. Märke Patagonia, just ju rea på detta plagg på addnature
Köpte av en kollega endast använd några få gånger nypris 2200 mitt pris 1000kr. Ser det som ett kap. Kommer o använda den istället för ylletröja som förstärkningsplagg vid raster o när man slagit läger. Väger i princip ingenting o man knölar ned den i sin egen ficka, tar extremt liten plats, som sagt ett kap. Vikt 323gram ylletröja både väger mycket mycket mer och tar 3 gånger så mycket plats. Märke Patagonia, just ju rea på detta plagg på addnature
Bilagor
Liknande trådar
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg