• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Bodafors / Fair enough till helgen?

Någon som åker från Göteborg och som kan tänka sig att stuva in mig i baksätet?? Jag är flexibel så fred, lörd och/eller söndag funkar.

Vore som sagt var kul att träffa lite utsidan-folk i verkliga livet, så en fika efter det fjäderlätta föredraget kanske skulle smaka? (Jag var ute förra helgen med Linnéa från utsidan. Vi träffades för första gången och gick Bohusleden. Kul med folk som är öppna för nya bekanstskaper.)

//m
 
Ett förslag från min och Martins sida är att vi tar en liten lättpackarträff ca kl 12 på lördagen. Det finns lite folk med intressanta tält på gång och vi tänkte försöka hitta en närbelägen skogsbacke. Där kan vi drägla lite över dessa och även titta på andra lätta prylar som inte finns i Getouts sortiment, om någon har sådant att visa upp.

Mötesplats kl 12 lördag vid Vildmarksbibliotekets bokbord på Fair Enough. Kan detta vara något?

Jörgen
 
Jag bör nog stanna hemma och sköta min rehabilitering. Skulle f ö bli mycket förvånad om någon kunde identifiera mig.
 
Ett förslag från min och Martins sida är att vi tar en liten lättpackarträff ca kl 12 på lördagen. Det finns lite folk med intressanta tält på gång och vi tänkte försöka hitta en närbelägen skogsbacke. Där kan vi drägla lite över dessa och även titta på andra lätta prylar som inte finns i Getouts sortiment, om någon har sådant att visa upp.

Mötesplats kl 12 lördag vid Vildmarksbibliotekets bokbord på Fair Enough. Kan detta vara något?

Jörgen

Låter mycket bra.

Jag har ingen bil så om ingen vänlig själv vill plocka med mig från Götet så får jag se om jag kommer. Är jag där så syns vi kl 12 som Jörgen föreslog. Tar nog med mig mitt nya Lunar Duo från Six moon design :)

Är det en bra mässa eller? Första gången för mig.

//Magnus
 
Låter mycket bra.

Jag har ingen bil så om ingen vänlig själv vill plocka med mig från Götet så får jag se om jag kommer. Är jag där så syns vi kl 12 som Jörgen föreslog. Tar nog med mig mitt nya Lunar Duo från Six moon design :)

Är det en bra mässa eller? Första gången för mig.

//Magnus


Låter bra, Då blir det både ett Duo och ett Solo om jag räknat rätt. Dessutom Trig, The One och Cloudburst så långt. Vi kan ha en egen tältmässa :)

Hälsningar
Jörgen
 
Låter mycket bra.

Jag har ingen bil så om ingen vänlig själv vill plocka med mig från Götet så får jag se om jag kommer. Är jag där så syns vi kl 12 som Jörgen föreslog. Tar nog med mig mitt nya Lunar Duo från Six moon design :)

Är det en bra mässa eller? Första gången för mig.

//Magnus

Jag är väldigt sugen på att klämma på ett Lunar Duo! Jörgen - kan vi inte ta vägen förbi Götet på vägen från Stockholm? ;)

Det är en bra "mässa". Intim och trevlig, med bra chanser att träffa nyckelpersoner från producenterna. På vissa punkter bättre än Vildmarksmässan.
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.