• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Bodafors / Fair enough till helgen?

Jag dyker upp på mässan men tar inte med mig något av mina tunga tält . Nallo 2 med 2,1 kg passar inte in i ligan känns det som...

/Ala
 
Jag är väldigt sugen på att klämma på ett Lunar Duo! Jörgen - kan vi inte ta vägen förbi Götet på vägen från Stockholm? ;)

QUOTE]

Halloj igen.

Har bestämt mig för att stanna hemma i stället så mitt Lunar Duo får bli kvar i Göteborg. Man är dock välkommen att bo i det under veckorna när det inte används av ägaren ;) Lite torrfoder och en kåsa kaffe är hyran. Hade varit kul att åka till Bodafors, men jag behöver som sagt stanna hemma. Tack till Anders som erbjöd sig att ha med mig i bilen!

//magnus
 
Jag lovar, jag fixar det ;) Men lycka till m rehaben, det låter som om du är på rätt väg (läste jag i nån tråd).


Det blir ingen tripp - finns bara ett tåg i vardera riktningen, 8 timmar i Bodafors pallar nog bara hängivna hembygdsforskare!

Desto mer rumplimbo, och förhoppningsvis minst 15 km med 14 kg på ryggen i strålande solsken. Efter 73 dagar börjar det mesta kännas normalt, eller nästan, även om jag fortfarande inte kan klia mig i nacken med vänster hand och har problem med G13-ackord på gitarr.

Men vi får ju läsa allt på fjaderlatt.se ändå.
 
Hillebergs tält lär finnas tämligen komplett eftersom de tillhör Getouts sortiment.

Jörgen

Japp. Dock vet vi (i alla fall inte jag) ju inte om de har några demoex att slå upp ute. Men som sagt det är ju ingen självklar aspirant i lättviktsligan ändå. Får se om jag slänger med det i bagagen som ev. referens. Jag tycker personligen att 2 kilo är ok som hyggligt komfortabelt tält för två men det är en helt annan fråga. Jag är ingen lättpackare utan en normalpackare med visst mått av eftertanke när nya prylar måsta köpas. Typ. Min ryggsäck har blivit snodd så det blir ett av lördagens projekt. Under två kilo är et krav. Lättare är en bonus.

Vi ses!

/ala
 
Har man missat en massa??

Tänkte bara kolla om det var mycket man missade, så man vet hur mycket ågren man ska ha framöver......

//Jocke ;)
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.