Blä Bands torrmat

Såg att överskottsbolaget säljer Blå Bands torrfoder just nu för 25:- påsen. Bara ett tips för de som vill spara pengar.

Lästips

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.
Sist jag köpte Blå Bands torrfoder för 25:- på ÖB så var det utgånget datum, i och för sig i Malmö. De gick dock utmärkt att äta ändå. Det är nog märkta med god marginal.

/g

Finns på ÖB i Avesta

Det finns en halv pall i Avesta.
Smaker som fanns kvar i igår (23 Maj)...
Köttfärs med ris
Höns i curry
Tandoorigryta
Vildmarksgryta
Pasta med kyckling
Köttfärssås med makaroner

Ring dem före för att vara säker på att det finns kvar..

ÖoB Överskottsbolaget
Tel. 0226-362 90
Dalahästen, 77461 AVESTA

Mvh / Joachim

Det blev kexchoklad

Inget torrfoder i form av Blå bands frystorkade hos ÖB i Sisjön, Gbg igår. Det fick bli kexchoklad á 5 kr istället.

Den som letar efter sterilkompresser kan fynda förpackningar för 5 kr om ni kan leva med tillverkningsdatum -64...!

/L-G

strand; sa:
Sist jag köpte Blå Bands torrfoder för 25:- på ÖB så var det utgånget datum, i och för sig i Malmö. De gick dock utmärkt att äta ändå. Det är nog märkta med god marginal.

/g

åtminstånde de paketen jag tittade på i skärholmen hade inte gått ut.

utgångsdatumen varierade mellan
2005-08-06 - 2007-03-24

så det är ju vits att kolla, men de har inte gått ut ännu iaf...

som kuriosa kan jag då dessutom berätta att
KG-Johnsson i solna tar 35 kr för ett paket.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips