Blä Bands torrmat

Såg att överskottsbolaget säljer Blå Bands torrfoder just nu för 25:- påsen. Bara ett tips för de som vill spara pengar.

Sist jag köpte Blå Bands torrfoder för 25:- på ÖB så var det utgånget datum, i och för sig i Malmö. De gick dock utmärkt att äta ändå. Det är nog märkta med god marginal.

/g

Finns på ÖB i Avesta

Det finns en halv pall i Avesta.
Smaker som fanns kvar i igår (23 Maj)...
Köttfärs med ris
Höns i curry
Tandoorigryta
Vildmarksgryta
Pasta med kyckling
Köttfärssås med makaroner

Ring dem före för att vara säker på att det finns kvar..

ÖoB Överskottsbolaget
Tel. 0226-362 90
Dalahästen, 77461 AVESTA

Mvh / Joachim

Det blev kexchoklad

Inget torrfoder i form av Blå bands frystorkade hos ÖB i Sisjön, Gbg igår. Det fick bli kexchoklad á 5 kr istället.

Den som letar efter sterilkompresser kan fynda förpackningar för 5 kr om ni kan leva med tillverkningsdatum -64...!

/L-G

Aktuellt

Månadens fråga: Hösten är här – vad lockar mest?

Är hösten en tid för svampplockning runt knuten – eller lockar äventyren? Vi tar pulsen på Friluftssverige hösten 2025.

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

”I nivå med luften vid flerfiliga motorvägar”

Ny forskning visar att klätterskornas skosulor släpper ut riskfyllda kemikalier i luften när de nöts. Nu växer trycket på branschen att agera.

På två hjul genom Karelen: Grusvägar, bastur och möten för livet

Två irländska cyklister reser till finska Karelen för att utforska områdets “grå guld” – alla övergivna, slingrande grusvägar.
strand; sa:
Sist jag köpte Blå Bands torrfoder för 25:- på ÖB så var det utgånget datum, i och för sig i Malmö. De gick dock utmärkt att äta ändå. Det är nog märkta med god marginal.

/g

åtminstånde de paketen jag tittade på i skärholmen hade inte gått ut.

utgångsdatumen varierade mellan
2005-08-06 - 2007-03-24

så det är ju vits att kolla, men de har inte gått ut ännu iaf...

som kuriosa kan jag då dessutom berätta att
KG-Johnsson i solna tar 35 kr för ett paket.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips