Bilder Sverige - Kina.

Det var en häftig resa! Fina bilder. (Jag kan fortfarande inte vänja mig vid "Beijing", "Peking" heter det :) )

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.
Haeftiga bilder och upplyftande att fa se ngt annat i forumet an fragor om tjocklek pa vaxelvajrarna pa den cykel som ska inkopas nasta sommar till jordenruntresan 2016.

Ar i Kunming, Magnus, pa vag nerat Laos och vidare.. nagonstans...
Hoer av dig om du ar i narheten sa tar vi en ol/kaffe eller pepsi eller vaddu nu foredrar, du ska vara ute ett tag har jag hoert!?

Mvh Lars
(lostcyclist.com)

Tack!

Hej.

Tack for de trevliga kommentarerna.

Lars B. Det vore trevligt och jo jag ar pa vag ner till de krokarna men jag ar radd for att det kan ta ett tag innan jag nar Kunming tex. Jag har inte kommit ur startblocken i Beijing an... Men det kan ju andras hur fort jag maste avancera beroende pa visumforlangningen. Jag far forsoka halla lite koll pa Din sida sa hors vi av. Cykla sakert.

Mike. Jepp resan fortsatter for min egen del nu ner genom Kina till Hong Kong. Malin har flygit hem till Sverige for att jobba.

//Magnus H.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips