Bestiga Mt Blanc

Jaa du Sebbe.. Den närmaste tiden kommer väl ägnas åt att terrorisera dig ;) Skämt å sido, jag har en resa planerad till Elbrus i slutet av Juli, början av Augusti. Sen efter det är tanken att köra Aconcagua till årsskiftet men det beror ju lite på pengar också.

Aha Okeey aa tracka mig bara du :) !
Mm har varit inne på din hemsida
och läst på ! ( fin sida )
När blir det everest ? Ska du
gå dit då eller ? Haha

Hade bra / sebbe

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
sebbe_Huss; sa:
När blir det everest ? Ska du
gå dit då eller ? Haha

Varför skulle jag vara så dum så jag går? Har du inte hört talas om den däringa uppfinningen som populärt går under namnet flygplan? ;)

Everest ligger så långt borta just nu att det inte behöver nämnas. Har massor av berg att bestiga innan och saker att lära mig. Enda positiva är att morsan lovat betala hälften när det väl är dags...

Re: Re: Andreas Blomquist !

AndreasBlomquist; sa:
borde väl inte banga att själv cykla ner till Mt. Blanc och klättra upp?

Jag och tre kompisar ska faktiskt göra det i sommar, vi är ju dock flera, men det hindrar det inte från att bli ett riktigt fint äventyr!

Re: Re: Re: Andreas Blomquist !

Räv Rävsson; sa:
AndreasBlomquist; sa:
borde väl inte banga att själv cykla ner till Mt. Blanc och klättra upp?

Jag och tre kompisar ska faktiskt göra det i sommar, vi är ju dock flera, men det hindrar det inte från att bli ett riktigt fint äventyr!

Har också det som plan med några kompisar, dock blir det nog nästa sommar beroende på en del olika faktorer. Orkar nog bara cyckla ena vägen, hinner nog ändå inte mer, plus att tillbaka vägen aldrig blir lika kul, det blir mer som en transportsträcka bara.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips