Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Bästa powerbank för långresa
- Trådstartare behedwin
- Start datum
Såg att Calski länkade till easyacc monster från Amazon. Jag köpte den från Sverige. Här
http://powerbank.nordicshops.com/
Ok pris med tanke på att det var gratis frakt. Väldigt nöjd med den. Laddar upp snabbt!
"
Citat:
Ursprungligen postat av MR_a Visa inlägg
Första posten åtgår alltså till att prisa en vara.
En del av oss tror att du också säljer den...
Vad menar du?
Varför inte citera?"
Såå, posten ovanför min..
Att första posten i ett forum går åt till att prisa en vara och dessutom länka till densamma brukar alltid ses med misstänksamhet.
Lästips
ANNONS
Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro
Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...
Zendures powerbanks har genomladdningsfunktion.
Skickat från min D6603 via Tapatalk(ovärderlig info? /H.D. : )
Tack för tipset!
Skall kika och se om den finns till överkomligt pris.
Jag förstår fortfarande inte vad du menar med med att första posten prisar en vara?Att första posten i ett forum går åt till att prisa en vara och dessutom länka till densamma brukar alltid ses med misstänksamhet.
Du använder fortfarande inte "Citera"-knappen.
Detta är första posten i denna tråden:
Hej
Vilken powerbank kan ni rekommendera för längre turer. Jag söker en powerbank med mycket kräm som är bra. Har inga beskymmer med vikt. Beskymret är att de är för små.
Så tar gärna tips på en stor powerbank med Usb laddning.
Att inlägget är postat med D6603 är något som automatiskt läggs till när man postar från mobilen verkar det som.Tack för tipset!
Skall kika och se om den finns till överkomligt pris.
Zendures powerbanks är något dyrare men har väldigt bra kvalitet.
Skickat från min D6603 via Tapatalk
ursäkt för lägre kapacitet?
Har köpt en powerbank 20000mAh för 600 kr och efter att ha laddat den full (lysdioder på den som indikerar klar) och sedan laddat upp min platta en gång och mobil en gång, båda var ganska urladdade vid laddstart och har batteri på omkring 6000mAh resp 2400 mAh och sedan var powerbanken tom (enligt lysdioderna och laddar inte heller något mera). 8400 levererat av 20000 utlovat - finns någon ursäkt för detta. Provade en gång till med samma nedlåtande resultat. Lämnade tillbaka och fick en ny likadan och det verkar vara samma visa med den nya.
Finns någon ursäkt eller godtaglig förklaring eller är det bara att begära pengarna tillbaka och köpa någon annanstans?
Kan man förvänta sig 20000mAh nästan exakt eller hur mycket "förluster" är ok?
/Patrik
Har köpt en powerbank 20000mAh för 600 kr och efter att ha laddat den full (lysdioder på den som indikerar klar) och sedan laddat upp min platta en gång och mobil en gång, båda var ganska urladdade vid laddstart och har batteri på omkring 6000mAh resp 2400 mAh och sedan var powerbanken tom (enligt lysdioderna och laddar inte heller något mera). 8400 levererat av 20000 utlovat - finns någon ursäkt för detta. Provade en gång till med samma nedlåtande resultat. Lämnade tillbaka och fick en ny likadan och det verkar vara samma visa med den nya.
Finns någon ursäkt eller godtaglig förklaring eller är det bara att begära pengarna tillbaka och köpa någon annanstans?
Kan man förvänta sig 20000mAh nästan exakt eller hur mycket "förluster" är ok?
/Patrik
(Sorry, mobilskrivning)
Du kan inte förvänta dig att ladda upp 20Ah batterier eftersom det är en hel del förluster att ladda upp ett batteri (dom blir ju varma när dom laddas) Med tanke på lite laddförluster och att batterier ofta är överspecade så är det kanske inte superbra men inte förvånande.
/Andreas
Du kan inte förvänta dig att ladda upp 20Ah batterier eftersom det är en hel del förluster att ladda upp ett batteri (dom blir ju varma när dom laddas) Med tanke på lite laddförluster och att batterier ofta är överspecade så är det kanske inte superbra men inte förvånande.
/Andreas
(Sorry, mobilskrivning)
/Andreas
Men är det rimligt med en verkningsgrad på under 50% - den är märkt 20000 mAh och jag lyckas ladda upp batterier med total kapacitet 8400mAh.
Plattan och mobilen blir ju inte stekhet direkt.
Jag tycker det känns futtigt och hopaps den nya laddar bättre än den förra men annars blir det retur på den också.
/Patrik
Du skall vara glad om du får över 30-40%.
Om du skall över det med dagens teknik lär du behöva kontakt med utomjordingar.
Du skall vara glad om du får över 30-40%.
Kjell & Co anger 1/3 i förluster här:
https://www.kjell.com/se/fraga-kjell/teman/ratt-powerbank-for-din-mobil
och hänvisar till värme.
Jag tycker det låter som ruffel och båg med siffrorna men kanske min 20000mAh inte var så värst mycket sämre än övriga.
Varken mobil eller powerbank blir särskilt varm vid laddning så jag undrar vilka utomjordingar som kommer och äter upp värmen
/Patrik
Nöjd med powerbank
Hehe, ville bara visa var den fanns att köpa till Sverige eftersom jag har en och är riktigt nöjd dessutom. Jag har inte hittat många andra powerbanks med 26000mah och så många usb portar som Easyacc monster.
Första posten åtgår alltså till att prisa en vara.
En del av oss tror att du också säljer den...
Hehe, ville bara visa var den fanns att köpa till Sverige eftersom jag har en och är riktigt nöjd dessutom. Jag har inte hittat många andra powerbanks med 26000mah och så många usb portar som Easyacc monster.
Liknande trådar
- Svar
- 1
- Visningar
- 293
- Svar
- 41
- Visningar
- 7 K
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar