avslutat medlemskap 1003
Avstängd
Vad en människa hinner uppfatta under sin livstid är inte mycket att bygga klimatteorier kring.
Det krävs mycket längre tidsperspektiv.
Och det vet du!?!
När det gäller att det skiter sig med all säkerhet med ditt sätt att se på problemet menar jag att om det är vårat fel att natur löper amok kommer vi inte att fatta det utan bara fortsätta. Är det en naturlig process spelar det ju ingen roll för då är det upp till naturen och jorden om det skiter sig.
Det jag menar är att du inte vet ett skit ändå väljer du att tro vi inte har nåt med uppvärmningen att göra och handlar där efter med andra ord gör inte skit.
Du har inte en aning ändå väljer du att chansa. Vilket jag inte tror på. Du och andra väljer den sidan av problemet som att ni slipper ändra på er. Med andra ord ren feghet och slöhet.
Jag har inte en aning men om det finns en liten chans att vi sabbat vår jord väljer jag att tro att vi kanske kan ställa det till rätta.
Nu säger jag som andra nu orkar jag inte läsa mer skit. Vill be er att bara vara ärliga fråga er själva om det inte bara handlar om att ni inte är beredda att sänka eran levnadsstandar till för mån till ett bättre klimat om det vore möjligt. Sen har vi hela tredje värden som också måste få utvecklas fast då med en mer hållbar utveckling. Vi få se åt vart det barkar.